TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. december 11., csütörtök

...13! még mindig

Azt hiszem nem fogom kibírni, muszáj valami egyszerű desszertet összedobnom, a karácsonyt imitálva :)















ALMÁS-MÉZES POHÁRDESSZERT
Hozzávalók:
1 nagy pohár tejföl (450g)
1 nagy alma (kb.25dkg)
1/2 citrom leve
6 db mézes puszedli
2 ek. méz
őrölt fahéj 
A tejfölt, a mézzel, a citromlével és egy kevéske őrölt fahéjjal alaposan összekeverjük.
Az almát apró kockákra daraboljuk.
Lényegében ennyi; illetve még az összerakás van hátra, ami lehet tetszőleges is.
Én a poharak aljára egy kanál tejfölt raktam, erre az alma felét, majd egy-egy darab puszedlit összetörve, aztán megint tejföl és alma, a tetejét tejföllel zártam illetve egy-egy féldarabka puszedlivel és ezzel „díszítettem” is.
Nekem 4 pohárra lett elég; ez bőséges adag, de ügyesen, akár 6 felé is eloszthatjuk, maximum 1-2 darabbal több puszedlit használunk és az alma is lehet kicsivel több.
Hűtőszekrényben jól lehűtve  (1-2 óra) kínáljuk.

2 megjegyzés:

  1. Egyszerű és nagyszerű :-) Igazán tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, szerénységem az ilyesmi desszerteket, mindenképp előnyben részesíti (nem vagyok egy túlzottan sütögetős fajta); könnyen, egyszerűen, gyorsan készíthető, összerakható nyalánkság és ügyesen „díszítve” szemet gyönyörködtető manna, aminek lényegében csak a fantáziánk szabhat határt :)

      Törlés