TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2018. december 19., szerda

Szűz és csípős avagy Pedig rá van írva

Ismét próbára tettem a csípősség bíróképességem, egy valóban, marha erős chili szósszal, amivel már elvétve találkoztam 1-2 helyen, de én  a HÁRMASHATÁRSZÓDA  jóvoltából tettem szert erre, az óvatosan (ésszel) adagolós csodára.
Óvatosan, igen, mert én aztán bírom a csípőset, nagyon mert én kemény vagyok, aztán hoppá, mert én meggondolatlan vagyok....
Pedig rá van írva címkéjére: MARHA ERŐS...
A vallomás: én egy adagba tettem 1 evőkanállal, de a receptben már csak 2 ek. írok 4 adaghoz 😲 mert rendes vagyok,  de természetesen ezt mindenki a saját kedvére adagolhatja. 






CHILIS-CSOKIS SZŰZÉRMÉK,
  VÖRÖSBABBAL ÉS BASMATI RIZZSEL
Hozzávalók:
60 dkg szűzpecsenye
1 dob. vörösbab konzerv (400g)
1 kis dob. paradicsompüré
3-5 dkg étcsokoládé (min.70%-os)
2 ek. Marha Erős - chili szósz
borsikafű
őrölt fahéj
20-25 dkg basmati rizs
1 db babérlevél
3-4 db szegfűszeg
A szűzpecsenyét megtisztítjuk, feldaraboljuk, megsózzuk, majd egy serpenyőben megsütjük, a serpenyőből kiszedve, letakarva félretesszük.
A visszamaradt zsiradékon, finoman megpirítjuk a paradicsompürét (nem égetjük!), hozzáborítjuk a babkonzervet (ez esetben nem öntöttem le a levét), beletördeljük az étcsokit, ízlés szerint a chili szósszal, fahéjjal, borsikafűvel és sóval ízesítve, és egy kis vízzel felöntve jól összeforraljuk.
Közben elkészítjük a rizst is, amit babérlevéllel és szegfűszeggel ízesítünk (amit én használtam abba vad rizs is volt keverve, már bótilag 😉)
Tálalás előtt a babos raguban átmelegítjük a megsült szűzérméket.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése