TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. május 27., vasárnap

Még mindig...

Tészta, tészta, tészta!
Ölég gyakran vagyok úgy, hogy rákívánkozok a tésztára. Ilyenkor az agyam (az a kis aranyos) teljesen kikapcsol, illetve csak a tésztát látja. Lehet tőlem eső, szél, vihar, szikrázó napsütés, népünnepély, tüntetés vagy kisebb háború, nekem csak a tészta! Az ilyen alkalmakkor még az is előfordul, hogy nem játszom különböző raguval, sugo-val, stb., hanem egyszerűen: egy kis olívaolaj, egy esetleg kétféle fűszer, pár csepp citromlé vagy balzsamecet és kész! Lényeg a TÉSZTA!
Tegnap is így voltam; előkaptam egy zacskó tésztát és had szóljon!
Előre is elnézést kérek az érintettektől!
A tészta ami hozzám keveredett véletlenül (nem figyeltem a boltban) tojás nélküli volt. Komolyan mondom én ilyen rossza gyenge minőségűt még nem ettem, de még csak nem is pipáltam. Kemény, gumis és lassabban is főtt meg :/ Na de, minden rosszban van valami jó; kihasználva (megunva) a főzési időt, hasonló egyszerű módon összedobtam hozzá egy könnyű, egyszerű, de Őrülten Jó tavaszi zöldségekből álló ragut.
Kérésem és ajánlatom: én kipróbáltam:( Ne vegyetek tojás nélküli tésztát! ha nem indokolja az egészségügyi állapototok.















PENNE TAVASZI ZÖLDSÉGEKKEL
Hozzávalók:
40 dkg penne
20 dkg sárgarépa
20 dkg spárga
1 cs. retek
2-3 új hagyma
2 dl tej
petrezselyemzöld
őrölt szerecsendió
bors, só
olívaolaj
A penne tésztát felrakjuk főzni. A zöldségeket a tésztához hasonló darabokra vágjuk és olívaolajon megpirítjuk őket a következő sorrendben (egy-két perc különbséggel). Először a répa, majd a retek, aztán a spárga és a végén a hagyma és vigyázunk, hogy  közben semmi ne égjen meg. Amikor ezzel meg vagyunk, sózzuk és fűszerezzük. Felöntjük a tejjel jól kiforraljuk és hozzáadjuk a kifőtt tésztát és alaposan összemelegítjük. Ha a tészta nem venné fel az összes tejet és ez minket zavar, egy csepp vízben oldott keményítővel sűríthetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése