TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. november 17., hétfő

Segítség !!! 1.

Szóval; én megpróbáltam kérem szépen, az elmúlt napokban az
segítséget kértem, az ügyben, hogy miféle finomságot készítsek gombából. Na, nem kerültem szerzői válságba, hanem inkább igény felmérést szerettem volna csinálni, hogy milyen ételre vagytok kíváncsiak, illetve milyen Őrült ötletekre lennétek vevők...
Első nekifutásra, Sára és Andrea adott tippet gombás ételre hangolva, ami nekem ölég volt ahhoz, hogy elkészüljön a saját verzióm.
De valószínűsítem, hogy lesz még ilyen (naná); itt elsősorban nem (nem csak már) elkészített ételekre gondolok.
A fent említett facebook oldalra megírhatjátok kívánságaitokat, amiket a saját Őrült felfogásomban elkészítek, megalkotok stb... Sajnos ez nem egy azonnali dolog, mert ugyi másra is kell időt szakítanom (pl.:munka, az alapanyag beszerzése, magánélet, lustaság stb.)
Tehát leegyszerűsítve, azon kívül, hogy ŐrültenJó, milyen ételeket vártok tőlem, mire lennétek v-evők!
Most pedig Sárika után szabadon...














GOMBAFEJEK CSEMEGEUBORKÁVAL 
   ÉS KAKUKKFÜVES JUHTÚRÓVAL TÖLTVE
Hozzávalók:
16 db szép gombafej
15 dkg juhtúró (nem baj ha több)
8-10 dkg csemegeuborka
1 p. tejöl
kakukkfű
bors, só
olívaolaj
Az igény szerint tisztított gomba fejeket egy tepsibe pakoljuk, enyhén sózzuk, borsozzuk és egy kissé meglocsoljuk olívaolajjal.
(Amikor szép friss a gomba, szép egészséges a héja; én nem szoktam lehúzni róla.)
A juhtúrót villával összetörjük, 1-2 kanál tejföllel és kakukkfűvel kikeverjük.
Az uborkát apró kockákra daraboljuk és belepakoljuk, beletöltjük a gombafejekbe, a tetejükre pedig szépen elosztjuk a kikevert túrót. 








  

Durvára tört borssal megszórva, forró sütőben (5-ös fokozat, -25 perc) pirosra sütjük.
jelen esetben salátával tálaltam (jégsaláta, sárgarépa, a maradék tejföllel locsolva), de egy kis párolt rizzsel is pompás, egyszerű vacsora lehet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése