TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. november 23., vasárnap

Egyszerű és markáns

-Egész jó kajáid vannak!
-Kösszép. -mondtam szerényen, lesütött szemmel. Tőle pont nem számítottam „ekkora” dicséretre, de jól esett, még akkor is ha ezt nem így gondolja és csak úgy illendőségből méltat.
-De tudod mit? 
Sejtettem, hogy nem ennyi lesz.
-Olyant csinálj nekem...
Kezdődik.
-...ami egyszerű, nem tökölős, nem kell bele minden hülyeség, mégis komoly, oda teszi magát, érted!?, oda teszi magát, érezni rajta, szóval olyan mint én, tudod olyan markáns!
-Olyant nem lehet mint te, olyan csak egy van.- gondoltam jobb, ha kedveskedek egy picikét neki.
-Na jó van, sietek haza, mert pízát rendeltem, mindjárt hozzák, csak egy kis trappistáért ugrottam le, mindig lespórolják róla.- Biztatólag megveregette a vállamat, bár ez nekem olyan  volt, mintha egy orrszarvút akart volna odébb hessegetni.
Aztán három-négy lépéssel később, egy pillanatra visszafordult és lazán belekiabálta a világba...
-Húsos legyen ám, tudod!!!
Ám legyen, tudom.    
ui.: Kedves „I.Tibor”, ha magadra ismertél, akkor közlöm, hogy nem veled találkoztam, tehát nem rólad írtam. Ez egy kitalált sztori.














Markáns csirke melle, magát odatevő rizsával
JUHTÚRÓVAL TÖLTÖTT CSIBEMELL, SZALONNÁS RIZZSEL 
Hozzávalók:
4 db csirkemell filé (1db/15 dkg)  
15-20 dkg juhtúró
1 kisebb fej lilahagyma
25 dkg rizs
10 dkg szalonna
2 ger. fokhagyma
csombor (borsikafű)
liszt, tojás, zsemlemorzsa, aprított tökmag a panírozáshoz.
A juhtúrót egy villa segítségével összetörjük és aprított lilahagymával összekeverjük.
A csirkemelleket szépen kiterítjük, enyhén megklopfoljuk, majd a juhtúrót szétosztjuk rajtuk; félbe hajtjuk és a hagyományos módszerrel bepanírozzuk, kisütjük. Én ebben az esetben a zsemlemorzsába durvára vágott tökmagot is kevertem.
A párolt rizst azzal a turpisággal készítjük el, hogy először szalonna kockát pirítunk, erre jön a rizs amit fokhagyma gerezddel valamint csomborral ízesítünk. 
Phff... 

 
 

 



  
 

1 megjegyzés: