TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. november 15., szombat

Rájöttem

Pontosabban, rá kellett jönnöm, hogy engem öléggé inspirál az idő.
Ráadásul, hogy határidő, még ha a nem is a szó legszigorúbb értelmében.
Lényeg a lényeg: 5-re jönnek, valamivel azért mégis csak illik megkínálni őket, szokásom szerint valamit összedobok, négyóratizennyolc, én még fészbukozom, csengetnek, úristen, csak a szomszéd, pénzt hozott, jó ember, jöjjön máskor is, most már aztán tényleg neki kell állni valaminek, mindjárt itt vannak, kamra, hűtő, tál, összegyúr, kigolyóz, begolyóz, hemperget, papírkapszliba pakol, csöngetnek, megjöttek, de jó, mi ez, finom...
...én meg izgulhattam végig, hogy marad-e a fotóra.














        HAMISKÁS 
RAFFAELLO GOLYÓK,
 TEJSZÍNES SAJTTAL
Hozzávalók:
20 dkg darált keksz (kekszmorzsa)
1 db tejszínes, tömlős sajt (10 dkg)
5 dkg durvára vágott dió
5 dkg porcukor
5 dkg reszelt fehér csoki
2 ek. zabpehely
1 dl víz
kókuszreszelék
A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, majd, nedvesített kézzel, kis golyócskákat formálunk belőle és kókuszreszelékbe hempergetjük.
30 percbe bőven belefér :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése