TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. november 29., szombat

A boltban hallottam

Két dolgot hallottam tegnap a boltban.
1. Barátok, talán szomszédok, férfiak és férjek.
Az egyik a zöldséges részen válogat, illetve lista alapján szedi össze az asszony által felírt dolgokat. Saláta, paprika, borsó...
A másik mögé oson és harsányan felnyerít...
-Mi van kecske lettél?
-Mert?
-Az asszony nekem is mindig azt mondja, hogy egyek sok zöldet; mire Én! - há nem vagyok kecske!
De nem őmiattuk jöttem boltba, úgy hogy léptem is tovább.
A hűtőpultnál jött a kontra.
2. Hölgyek, szépek, hajszín nélkül (messze álljon tőlem, hogy bárkit is megsértsek).
-Odass! Ez mi? Nézzed!
-Jajj, tudom ez olyan izé! Szokott rendelni a Lackóm tésztát, azon is van! Júúj, cc. Olyan mint a rák, de nem az!
-Pfújj,... pedig szép színe van

Szerintetek mi lesz a mai sali... ;)
...mondjuk azért, én vittem bele még egy kis színt, hogy tényleg szép legyen. 














SURIMISALÁTA, SOK-SOK ZÖLDDEL
Hozzávalók:
10 dkg surimi (nem baj ha több)
1/2 kígyóuborka 
30-40 dkg zöldborsó (most konzervet használtam, mert annak alapból van egy kis édeskés íze) 
3 szál újhagyma
1 db zöld színű Kaliforniai paprika 
2 db főtt tojás
jégsaláta
az öntethez:
2 p. natúr joghurt
3 ek. olívaolaj
5 db. szardella (vagy só)
1/2 citromleve
1 cs. petrezselyem zöldje (bátran, mert ez is zöld)  
chilipehely
A salátához valókat feldaraboljuk, összeforgatjuk.
Az öntethez valókkal is így teszünk, aprított szardellával és nagyon apróra vágott petrezselyem zölddel ízesítjük. A petrezselyem most egy meghatározó íz, tehát ne spóroljunk vele.
A salátát az öntettel gazdagon meglocsolva kínáljuk.

ui.:Egyszer azt hallottam a Surimiről (aminek az egyik hivatalos megnevezése: Rákhús imitáció :) ) , hogy aki szereti ne legyen kíváncsi arra, hogy miből készül.
...és még mennyi mindennél igaz ez

 
 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése