TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. január 27., kedd

FRANK JÚLIA - Currys burgonya - Szakácsmustra 8.

Drága bloggertársaim, vagy bárki aki kedvet kapna hozzá, még tart a Szakácsmutsra 8. fordulója - Frank Júliával; lehet jelentkezni, illetve elküldeni a pályamunkákat a ciro.bacsi@gmail.com címre, február 13. péntek éjfélig.
Úgy döntöttem szerénységem is részt vesz ebben és egy finom currys burgonyát választottam amihez Júlia paníros húst ajánl, de én most édes-csípős csirkeszárnyat sütöttem hozzá. 














CURRYS BURGONYA
Hozzávalók:
1 kg burgonya
4 db főtt tojás (eredetinél 3 db)
2 p. kefir (eredetinél 2dl)
1 nagy fej vöröshagyma
curry por
bors, só
A burgonyát megtisztítjuk, felkockázzuk és roppanós puhára főzzük.
A vöröshagymát felkockázzuk, forró olajon üvegesre pirítjuk.
A kefirt a pirított hagymával, curry porral, borssal és sóval összekeverjük.
A tojásokat felkockázzuk.
Egy kis tepsit vékonyan kiolajozunk, beleszórjuk a burgonyát, a tojást, a tetejét pedig meglocsoljuk a hagymás-currys kefirrel, majd forró sütőben szépen összesütjük.

A csirkeszárnyakat megsóztam, köménnyel és chili pehellyel megszórtam, tepsibe raktam, egy-két kanál mézzel megcsepegtettem, fólia alatt puhára sütöttem, az utolsó 10 percben meghintettem szezámmaggal és fólia nélkül rápirítottam.
Tálaláskor feltétlen adjunk hozzá citromkarikát, mert azzal ügyesen ellehet takarni a picit „jobban” megsült szárnyvégeket ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése