TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. augusztus 14., csütörtök

Titkos fűszerezés

Számtalanszor érkezik felém a nagy kérdés: ...és mivel fűszerezzem...? és abból mennyit...? meg, hogy neked könnyű!
A következő egyszerű, könnyű (az esős idő ellenére), nyári étkemnél szuper titkos, és hihetetlen gondosan, tudatosan összeválogatott fűszerezést használtam... 















SERTÉSJAVA, KOLBÁSZOS-CUKKINIRAGUVAL
Hozzávalók:
60-70 dkg sertés szűzpecsenye
10 dkg lángolt kolbász
2-3 db cukkini  (zöld, sárga, ami éppen van; a mennyisége pedig mérettől is függő )
2 dl tejszín
őrölt kömény
bors, só
A szűzpecsenyét tönkökre, vastagabb darabokra vágjuk; sóval, borssal és őrölt köménnyel bedörzsöljük (én a borsot helyeztem előtérbe).
Egy serpenyőben kevéske olívaolajon, minden oldaláról megpirítjuk a szűztönköket, majd mellé dobjuk az apró kockákra vágott kolbászt, pár percig így együtt pirítjuk, hogy a kolbász kiadja színét.
Ezalatt a cukkinit is feldaraboljuk és a húshoz adjuk; a tüzet kicsit legyengítjük alatta, majd lefedve kb.:10 percig pároljuk.
Ezután a fedőt levéve, ráöntjük a tejszínt és kiforraljuk.
Én egyszerűen, így fogyasztottam, de köretként párolt rizst vagy burgonya krokettet kínálhatunk mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése