TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. december 5., szombat

Tészta és ízes azaz Ne rontsd el

Előfordul, hogy az emberfia bepróbálkozik úgymond ízesített tésztákkal, vesz, kap, készít, vagy csak úgy talál a patakpartján egy zacskóval...
Én is így jártam, legalábbis a négy közül valamelyik igaz rám, hogy melyik, azt döntsétek el Ti, nekem mindegy.
Na, de nem is ez a lényeg, ezt csak azért írtam, hogy többnek tűnjön a bejegyzésem.
Szóval, ha ilyen tésztával van szerencsénk dolgozni, akkor véletlen se essünk túlzásba a többi hozzávalóval; egy szóval : ne rejtsük el a tészta ízét!
Így tettem én is, és ilyen finomat ettem én is ;) 















MEDVEHAGYMÁS TAGLIATELLE, MINIMAL
Hozzávalók:
35-40 dkg medvehagymával ízesített tagilatelle
10 dkg chorizo (vagy paraszt kolbász) 
1 p. tejföl
bors, só
Parmesan sajt
A tésztát kifőzzük.
Közben a kolbászt, szép apróra daraboljuk, és forró olívaolajon, átforrósítjuk, egy egész keveset adhatunk hozzá a tészta főzővizéből, de ne egyen túslágosan leveses, majd beleforgatjuk a tésztát, rátesszük a tejfölt, megszórjuk borssal, szükség szerint sózzuk, pillanatok alatt, összekeverjük és már egyből tálalhatjuk is, a tetejét reszelt sajttal megszórjuk.
Gyors? Egyszerű? Fincsi? IGEN!!!
...és még van egy zacskó chilis tésztám is ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése