TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. december 8., kedd

Csíra és saláta avagy Kipipálva

Megláttam, megvettem, megettem, nem bántam meg.
Így jártam a mungóbab csírával.
Aztán rákerestem:
Nagyon jó hatással van a szívre - pipa!
Magas rosttartalma által csökkenti a vérnyomást - pipa!
Segít a méregtelenítében és könnyen emészthető - pipa!
Pompázatosan segít a vércukorszint és a hormonháztartás szabályozásában - pipa!
E-vitamin tartalma miatt, jó a hatással van a börünk egészségére  is - pipa!
Továbbá C-, és B-viatmint is tartalmaz; aztán még ott van a vas, magnézium, kálium, mangán, stb..., mind-mind pipa!
Jelen esetben salátaként készítettem el, különösebb méregetés nélkül, csak úgy kb.-ra ;)

















MUNGÓBABCSÍRA SALÁTA
Hozzávalók:
mungóbabcsíra (kb.20 dkg)
sárgarépa (kb. 10 dkg)
kigyóuborka (kb. egy fél db)
szezámmag (kb. 1 evőkanálnyi)
olívaolaj
csípős paprikakrém
méz
kakukkfű
csipet só ízlés szerint, de akár el is maradhat 
Az öntethez alaposan összekavarjuk az olajat, a mézet, és a paprikakrémet, kakukkfűvel ízlés szerint sóval ízestjük.
A szezámmagot szárazon (és vigyázva) megpirítjuk.
A répát és az uborkát felcsíkozzuk, aztán a csírával és a szezámmaggal együtt az öntetbe forgatjuk, jól lehűtve fogyasztjuk.
Naná, hogy a hozzávalók mennyisége kedvünkre változhat.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése