TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. január 14., kedd

Blogkóstoló 14.-2.

Amikor felaléltam Dinka Brassóijából, ráakadtam még egy ígéretes étekre. Ígéretes, az nem kifejezés, hisz' ez a bográcsos manna már megvívta a maga csatáját, nem is akárhogy... Nézzétek csak...














Nem volt kérdés, hogy ezt is elkészítsem-e. Sajnos kaprom nem volt itthon, boltba meg lusta voltam elmenni és ezért csomborral készítettem el, ráadásul a fokhagymát is kifelejtettem :)
Bár az időjárás megengedné, de mégis, piros lábosban és a tűzhelyen készítettem el.















PALÓCOS SERTÉSRAGU
Hozzávalók:
80 dkg sertéslapocka
30 dkg zöldbab (fagyasztott)
30 dkg gomba (champignon)
10 dkg kenyérszalonna
1 fej vöröshagyma
1 db paprika
1 db paradicsom
1 p. tejföl
2 ek. liszt
fűszerpaprika
csombor (borsikafű)
majoránna
őrölt kömény
bors, só
sertés zsír
A szalonnát és a vöröshagymát apró kockákra vágjuk és egy kevés zsíron üvegesre pirítjuk; majd hozzáadjuk a kockázott húst, a paprikát és paradicsomot. Amikor a hús elveszti nyers színét meghintjük fűszerpaprikával és befűszerezzük. Felöntjük annyi vízzel, hogy éppen ellepje (közben pótoljuk) és puhára főzzük; a főzés utolsó 15 percében közé szórjuk a zöldbabot, a cikkekre vágott gombát és készre főzzük. A tejfölből és a lisztből készült habarással besűrítjük; galuskával tálaljuk. 
Isten bizony kifogom próbálni kaporral is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése