TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. október 25., vasárnap

Olíva és csemege

Ismét elkalandoztam a  Vitálmenü-facebook-os oldalán, és a foglalható receptek között erre a fincsi kis olívacsemegére akadtam, elkészítettem, hmm... megettem és nem bántam meg. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozmaringos olívacsemege

Hozzávalók:
 

  • 1,5 bögre olívabogyó (fekete és zöld vegyesen)
  • 2 kanál olívaolaj
  • 1 kanál citromlé
  • 1 vékony héjú narancs + héja lereszelve
  • 2 ág friss rozmaring
  • 1 friss zöld chilipaprika vékonyan felszeletelve
  • 1 piros kaliforniai paprika aprítva
  • 1 sárga kaliforniai paprika aprítva
  • fél bögre koktélparadicsom félbe vágva


Elkészítés:  Az olívabogyókat egy tálban összeforgatjuk az olívalajjal, a citromlével, a narancs levével és reszelt héjával, a rozmaringgal és a chilivel. Majd letakarjuk és hűtőbe tesszük.
 

Két napon keresztül 12 óránként megkeverjük az olívás mixet.

Amikor az ízek már átjárták az olívabogyókat, hozzáadjuk a paprikákat és a félbe vágott koktél paradicsomot és alaposan összedolgozzuk.














Csak 1 megjegyzés: szerintem paradicsom nélkül is tökéletesen megállja a helyét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése