TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. június 27., péntek

Tessék!

Ennek a salátának a története úgy indult, hogy  a közelmúltban készítettem egy fincsi Zöldborsósalátát egyszerűen, egyszerű alapanyagokból. Aztán közhírré tettem a „fészen”; Kristine viszonylag hamar bevallotta, egy hozzászólásban, hogy először szőlőnek nézte a borsót. Én, arra gondoltam, hogy valami rám jellemző választ írok, ami így hangzott - ...ezzel adtál egy Őrült ötletet.... Mire ő, -az is finom lehet-. Kicsi később Gabi is csatlakozott a szőlős salátáért; én meg csak mosolyogtam.
Hát, így jönnek nekem az ötletek :)
Köszi csajok ;)














MÉZES-JOGHURTOS SZŐLŐSALÁTA, 
        ROPOGÓS SONKA DARABKÁKKAL
Hozzávalók:
40 dkg szőlő (mag nélküli)
20 dkg kígyóuborka
15 dkg pannónia v. ementáli sajt 
8-10 dkg minőségi sonka, vékonyra szeletelve
2 p. natúr joghurt
2 ek. méz 
2 ek. olívaolaj
petrezselyem zöldje
jégsaláta
bors, só
A joghurtot a mézzel, egy kis sóval és egy jó adag frissen őrölt borssal, valamint a durvára vágott petrezselyemzölddel összekeverjük, majd az olívaolajat is belekavarva krémesítjük.
A szőlőt leszemezzük, az uborkát, a sajtot kis kockákra daraboljuk és beleszórjuk az öntetbe alaposan átforgatjuk, majd vékonyra vágott jégsalátával dúsítjuk. Jól lehűtjük.
A szép vékony sonka szeleteket pár csepp olajon megpirítjuk, és tálaláskor a saláta tetejére tépkedjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése