TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2020. október 7., szerda

Zöldség és csirkecomb avagy ...tudtam dönteni,...

Igazándiból nem tudtam dönteni, hogy ma mit kívánok enni húst vagy tésztát 
Mivel ügyes, okos és elsősorban szép vagyok, nem fogtam ki magamon, sőt megajándékoztam engem ezzel a finomsággal 😋











ZÖLDSÉGES-TEJSZÍNES CSIBECOMBOK
Hozzávalók:
8-12 db csirke alsócomb
1 fej vöröshagyma
2 szál szárzeller
15 dkg sárgarépa
1 db cukkini (kb. 30 dkg)
2 dl tejszín
2 ek. liszt
lestyán
oregánó
római kömény
bors, só
tészta köret
A vöröshagymát és az egyik szál szárzeller felaprítjuk.
A csirkecombocskákat forró zsiradékon megkapatjuk, hozzáadjuk a hagymát, illetve a zellert és együtt finoman lepirítjuk.
Ezután megsózzuk, borsozzuk, lestyánnal, oregánóval és egy picike római köménnyel ízesítjük, majd vízzel felöntve 35-40 perc alatt ¾-es puhára főzzük pároljuk.
Közben felkarikázzuk a sárgarépát, a másik szál zellert felszeleteljük, a cukkinit mérettől függően fél vagy negyed karikákra daraboljuk.
Először a répát és a zellert adjuk a húshoz, aztán nagyjából 10 perc elteltével a cukkinit.
Befejező mozzanatként tejszínből és lisztből készült habarással besűrítjük.
Jelen esetben pappardelle-vel tálaltam, így hús- és tészta étel is volt egyben 😉 




 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése