TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2011. december 14., szerda

1.

Drága gyermekeim! Elérkezett ez a nap is; egy éves lettem! 
1év, több mint 9750 oldal megnyitás, több mint 90 recept, 25 követő, és 59 a Fész-en, ez sokkal több mint szeretet!!!
Gondoltam készítek egy finom tortát magamnak; ha már nem kapok senkitől. Nem sikerült úgy ahogy szerettem volna, ezért egy pompás vacsorával kárpótoltam magam.
Azért a tortán még dolgozom :)















DEBRECENI KARAJ - KÁPOSZTÁSAN, 
      PIRÍTOTT BURGONYÁVAL
Hozzávalók:
4 x 12 dkg karaj szelet
2 pár debreceni
40 dkg savanyú káposzta
10 dkg szalonna
1 fej vöröshagyma
2 ger. fokhagyma
1 p. tejföl
3 sz. babérlevél
fűszerpaprika.
őrölt kömény
borsikafű
liszt
A karajszeleteket kiklopfoljuk, legalább akkorára, hogy a debrecenit beletudjuk göngyölni. A kolbászokat meghámozzuk (ha, 5-10 percre vízbe áztatjuk könnyebben lejön a héja). A szeletekre rárakjuk a kolbászokat és ügyesen felgöngyöljük a biztonság kedvéért fogpiszkálóval megtűzzük. Lisztbe forgatva elősütjük a húsokat, amikor már szépen megpirultak, kiszedjük és félre tesszük őket. A serpenyőben apróra vágott szalonnát és vöröshagymát üvegesre pirítunk. A káposztát kimossuk ( igény szerint megvagdoshatjuk), jól kinyomkodva összeforgatjuk a szalonnás hagymával. Meghintjük fűszerpaprikával befűszerezzük és felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje. Az elősütött húsokat vissza pakoljuk a káposztára és fedő alatt kb. félóra alatt készre pároljuk, készre főzzük. Kettő evőkanál lisztből és egy pohár tejfölből habarást készítünk, és besűrítjük vele a káposztánkat.  A habarás el is maradhat, de én így szeretem. 
Pirított burgonyával tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése