TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2019. május 23., csütörtök

Spárga és alma avagy Az imént

Drágájim! 
Az imént, arra gondoltam, hogy elmondom Nektek a mai reggelimet.
Nem terveztem, csak úgy jött; nem nay dolog, de fincsi, és igazándiból nem is recept, csak egy ŐrültenJó ötlet...
...de annyira, hogy hama-hama gyorsan elkészítettem még egyszer😉














REGGELI SPÁRGÁS FINOMSÁG
      ALMÁVAL ÉS SAJTTAL
Hozzávaló:
zöldspárga
alma
reszelt sajt
bors, só
olívaolaj
Mint azt már említettem, a zöldspárgát különösebben tisztítani nem kell, csak az alsó (2-3 cm) fás részét levágni; megmosni és már dolgozhatunk is vele. A zöldspárgát jelen esetben nem blansíroztam, mert vékonyabbak voltak és így sülés közben is felpuhult annyira, ami nekem elfogadható, illetve szerintem a finom, friss spárga roppanóssága csak emeli az étek értékét. Aki viszont ettől tart, az forrásban levő sós vízben 5-8 percig főzze és gyors lehűtés után használja.
A zöldspárga szálakat, adagonként, egy sütőapírral bélelt tepsibe fektetjük, kicsit megcsepegtetjük olívaolajjal, megsózzuk, megborsouzzuk, aztán vékonyra szeletelt almával befedjük, és reszelt sajttal megszórjuk.











Forró sütőben, egybe sütjük, megpirítjuk.











Hát, ezt muszáj volt megosztanom Veletek 😘














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése