TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2018. június 26., kedd

Patiszon és csirke avagy Gyere utánam...

Mindig azt mondom abból kell főzni, ami otthon van, és ez így igaz mindaddig amíg el nem fogy az ami otthon volt 😁
Ma amikor azon dolgoztam a boltban, hogy mi legyen otthon, egy kedves hölgy ismerősöm, megkérdezte, hogy -Mit főzök ma? Erre azt válaszoltam, hogy -Még nem tudom; mire Ő, hogy -Még Ő sem tudja. Erre én -Gyere utánam, és vedd azt amit én, este elolvashatod és holnap az lesz nálatok is 😉
Hát így megy ez mifelénk kérem szépen.














ROPOGÓS KAKUKKFÜVES CSIRKEMELL,
   PIRÍTOTT PATISZONOS KÖRÍTÉSSEL
Hozzávalók:
60 dkg csirkemell
1 kg patiszon (csillagtök)
30 dkg paprika
25 dkg paradicsom
3-4 csemegehagyma
8 ek. kukoricadara
kakukkfű
bors, só
A csirkemellet felszeleteljük, egy kicsit megklopfoljuk, és megsózzuk.
Kb. 8 evőkanálnyi kukoricadarát, kakukkfűvel és frissen őrölt borssal elkeverünk, majd egy deszkára borítjuk, és a csirkemell szeleteket jó erősen belenyomkodjuk, beleforgatjuk. Egy serpenyőben kevéske olajon, szép lassan!, mindkét oldalukról mosolygós pirosra sütjük őket.
A patiszont meghámozzuk, a magrészét eltávolítjuk, és vékony (max:1 centi vastag) szeletekre vágjuk. Egy nagyobb serpenyőben forró olajon elkezdjük pirítani a patiszon szeleteket; közben a paprikát is feldaraboljuk és közé dobjuk.
(Én kisebb, zsengébb patiszonokat használtam, de ha már nagyobbak akkor természetesen kockára is vághatjuk.)
A paradicsomot felkockázzuk, és a csemegehagymát is feldaraboljuk; amikor a patiszon és a paprika szépen megpirult, ezeket is hozzáadjuk, és alaposan összeforgatjuk, összemelegítjük, sózzuk, borsozzuk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése