TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2019. április 9., kedd

Sajt és olíva avagy De jó

Drágájim ezt a bejegyzést nem terveztem.
Gondoltam valami lazát vacsizok, persze szokás szerint megnéztem mi van itthon, aztán összekevertem minden sza finomságot. 
Mielőtt nekiláttam volna falatozni, hirtelen okos lettem! és félretettem a felét, mert ugyi mégis csak egy laza vacsiról van szó. 
Aztán szépen megvacsiztam; de akkor hatást tett rám ez a kis akármi, hogy úgy éreztem, ha ezt most nem mondhatom el nektek, akkor nyugtalan lesz az éjszakám.
De jó, hogy félretettem a felét, amikor hihetetlen okos voltam, hama-hama gyorsan előkaptam, szépen megtálaltam, hogy még ezzel is meghozzam hozzá a kedveteket, lefotóztam és megírtam a receptet, ha ez egyáltalán recept.
Egy valamit elfelejtettem kitalálni a nevét, de most az utolsó pillanatban odatettem magam rendesen...
















CSACSAVACSIJA
Hozzávalók:
20 dkg Cottage sajt - Friss, szemcsés sajt
10 szem fekete olívabogyó
1 ger. fokhagyma
1 ek. olívaolaj
1 ek. lenmag
kakukkfű
bors, só
Az olívabogyót felaprítjuk, majd hozzáadjuk a sajthoz, zúzott fokhagymával és a többi hozzávalóval ízesítjük, alaposan összekeverjük, megesszük.
Ennyi.
Azért ezek ölég markáns ízek; utána kimondottan jólesik egy kis szőlő.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése