TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. április 2., szerda

all'a smoothie

Na szóval; mostanság nem tudtam, nem észre venni, hogy ismét rákaptunk az otthoni smoothie készítésre. Ez kérem szépen nem egy új dolog, de valamiért  mégis inkább elfogadjuk a bolti minőséget és íz kombinációkat (ami nem rossz), pedig egyszerűen eltudjuk a sajátunkat, a kedvenc gyümölcseinkből vagy éppen zöldségeinkből.
De mi is az a smoothie
Fogtam magam és a laptopomat, majd a díványomom kényelmesen hátra dőlve, utána jártam és ma reggel elkészítettem az én frissítő variációmat.
Egy pici praktikát is vittem bele, mégpedig azt, hogy fagyasztott gyümölccsel hűtöttem le, ami még a színét is megadta ennek a finom kis „energiaitalnak”.



















KÖRTÉS-BANÁNOS SMOOTHIE, FEKETE RIBIZLIVEL
1 adag
Hozzávalók:
1 db banán
1 db körte
2-3 ek.  fekete ribizli, fagyasztott
2 dl víz
nyírfacukor
A banánt és a körtét megpucoljuk, a körte magrészét eltávolítjuk, majd a vízzel és a fekete ribizlivel együtt leturmixoljuk. Ízlés szerint nyírfacukorral ízesítjük, a tetejét pár szem zabpehellyel és fekete ribizlivel díszíthetjük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése