TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. március 27., kedd

Csak egy pác volt

-Na, csakhogy haza értél!
-Szia!
-Holnap jönnek a Laciék!
-Igen...
-Mit adunk nekik enni, a tarját már elővettem.
-...azt úgyis szereti...
-Csináld meg, valahogy máshogy, de nem legyen nagyon különleges!
-Hmm...
-Pácold be!
-Okés.
-Ahhoz mi kell?
-Nyugalom!
-Jól van, hagylak, csak csináld már!
Másnap reggel.
-Te, mit mondtam tegnap? Ma? Holnap!
-Tegnap mondtál holnapot, ami ma van!
-Ma? De holnap!
-Szóval kedden?
-Azt mondom, hát!














SERTÉSTARJA FŰSZERES-JOGHURTOS PÁCBAN
Hozzávalók:
4 adag sertéstarja (1/ kb.20 dkg +)
2 p. natúr joghurt
2 ger. fokhagyma
1 cs. kapor
1 mk. őrölt kömény
bors
A tarját, bátran, vastagra szeleteljük és egy éles késsel kissé be vagdossuk. 
A joghurtokat összekeverjük a zúzott fokhagymával, az aprított kaporral és a köménnyel, majd a hús szeleteket átforgatjuk benne, beletapicskoljuk.
Hűtőben 2 azaz kettő napig érleljük.
Sütőben, serpenyőben vagy grillen szép pirosra sütjük, tálaláskor sózzuk, borsozzuk.
Köretként olívás, pirított gombás burgonyapürét kínáltam, de mire észbe kaptam, ez a drága Laci bácsi mind befalta. Egészségére váljék! 
Ezért a képen csak egy kis salátával tálaltam, így pont jó lesz szezonnyitó kerti partira.

2 megjegyzés: