TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2020. május 13., szerda

Zöldbab és kápia avagy Tartoztam

Ezzel a finomsággal még tegnapról tartoztam... és magamnak is 😉
Megmagyarázni különösebben nem akarom, hogy miért nem készült el tegnap, pedig meg tudnám, de valószínűleg ez mindegy alapon, nem sokatokat érdekelne.
Egyébként nem történt semmi különleges dolog, csak annyi -ha már így rákérdeztetek-  hogy egy kicsit ellustultam, elszundítottam, nyertem a lottón meg a totón, leéreccségiztem, ...a gyermekeim is, kifestettem a lakást és a szomszédét is, 96 dollárért szerezetem jegyet  Titanic-ra, nem a filmes változatra! beléptem az anonimalkoholisták klubjába, ahol bemutatkozással kellet kezdneni,  készült rólam/velem egy dokumentumfilm a 2021-es maghasítási terveimről.
Lényegében ennyi történt tegnap miután megérkeztem a Willy Foggal tett kirándulásomról.
Ezen okokból kifolyólag ma készítettem ezt a finomságot😁



















ZÖLDBABOS-KÁPIÁS SERTÉSSZELET
Hozzávalók:
60 dkg sertéskaraj
30 dkg zöldbab
2 db kápia paprika
1 fej vöröshagyma
1 p. tejföl
1-2 ek. liszt
őrölt kömény
majoránna
borsikafű
bors, só
-ízlés szerint mustár
A sertéskarajt felszeleteljük, kissé megklopfoljuk, sózzuk, borsozzuk, majoránnával fűszerezzük, aztán egy serpenyőben szépen megsütjük őket.
Közben a vöröshagymát félkarikára vágjuk, egy kevés zsiradékon megfonnyasztjuk, hozzáadjuk a zöldbabot, megsózzuk, borssal, köménnyel és borsikafűvel ízesítjük, majd vízzel felöntve puhára főzzük. Az utolsó 2-3 percben belekeverjük az időközben szintén félkarikákra vágott kápia paprikát és tejfölből lisztből készült habarással besűrítjük. - Ízlés szerint egy picike mustárral pikánsabbá tehetjük. –
A megsült hússzeleteket tálalásig a zöldbabos-kápiás szaftban tartjuk melegen, párolt rizzsel vagy burgonyakrokettel körítjük. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése