TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. szeptember 29., kedd

Petrezselyem és rántott hús avagy Vasár- és ünnepnapi varia

A nagy petrezselymezéseim közt majdnem kifelejtődött a petrezselymes krumpli.
Tegnapig.
Aztán gyorsan átírtam a naptárt és tegnap vasárnapot tartottam és egész nap döglöttem tipikus, magyar, vasár és ünnepnapi menüt dobtam össze magamnak.
Ebből, természetesen a főételt emelném ki, ebben a bejegyzésemben.
Tehát:
Tisztelt hölgyeim és uraim!
Kedves barátaim!
Polgártársak!
...és a többiek!
Következzék a :
Rántott csirkemell, petrezselymes burgonyával és uborkasalátával
(egy kis kunkorral)
Mert nem én lennék, ha hagyományos módon el tudnám készíteni, ugyan akkor megígérhetem, hogy nem olyan különleges, mint elsőre hangzik.














Igazándiból receptet nem is írk, csak elmondom, hogy hogyan készítsük el.
A körethez 4 főre, 80 deka burgonyához, 20 deka petrezselyem gyökeret vegyünk, és tisztítva, darabolva, együtt főzzük, illetve mint az látszik is a képen, a burgonyát kockázva a p.gyökeret pedig vékony karikákra szeleteljük. 
A rántott hús olaján (az alja a legfinomabb) kissé megpirítva és aprított petrezselyemzölddel átforgatva tálaljuk.
A csirkemellet sózzuk, borsozzuk.
A panírozáshoz 1db tojásonként, 1 teáskanál mustárt keverjünk (ami nálam Dijoni volt).
Az ubisalihoz reszeljünk egy jó adag sárgarépát, fokhagymát, és ízesítsük almaecettel, olívaolajjal, sóval és borssal. 
Komolyan mondom, semmi extra, csak finom!

 
   






  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése