TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. június 6., kedd

Zöldség és rizs avagy Hús nélkül is jó lett

Ma reggel arra ébredtem, hogy Gyuvecs.
Van ez így, felkelsz és Gyuvecs...
Aztán meghazudtoltam magam ( főzz abból ami otthon van) és hama-hama gyorsan, lementem hídba a boltba és vettem padlizsán. Kettőt mert akciós volt. 
Hazaértem és megnyugvással néztem körül, hogy aztán minden meg van egy jó gyuvecshez(höz-hoz), csak darált hús nincs.
Na és...így is jó lesz!

ui. azért délután visszamentem darált húsért, ki tudja mit hoz a holnap 😎 
      ...végül is, van még egy padlizsánom...

A rizsről és a gyuvecsről(ról) tudnék(nák) néhány dolgot mondani, de egy szerűbb ha el olvassátok  egy régebbi (6 évvel ezelőtti) bejegyzésemben. 👌













GYUVECS HÚS NÉLKÜL, 
 EGYSZERŰEN, LÁBOSBAN
Hozzávalók:
1 db padlizsán
35 dkg paprika
10 dkg koktélparadicsom
1 nagy fej vöröshagyma
2 ger. fokhagyma
2 szál szárzeller
20 dkg rizs
kakukkfű
oregánó
chili pehely (aki nem az használjon borsot)

olívaolaj
A vöröshagymát nagyobb kockákra vágjuk és olívaolajon üvegesre sütjük.
A padlizsánt, és a paprikát 1x1 centisre daraboljuk, a szárzellert  felkockázzuk és a hagymához adjuk, sózzuk, oregánóval és kakukkfűvel ízesítjük, aki szereti (pl.én) az chili pelyhet is adhat hozzá.
Pár percig együtt pirítjuk, majd belekeverjük a rizst, a kis kockákra vágott fokhagymát valamint a félben vágott koktélparadicsomokat. Ezután a rizs mennyiségének duplája, forró,  vízzel felöntjük, és a rizshez hasonlatos módon készre pároljuk.
Ez ennyi; kinek hogy, nekem fogy 😉







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése