TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. június 2., péntek

Padlizsán és cukkini avagy A visszatöltött csoda

Tegnap szerencsém volt, hogy időben megebédeltem 👌 viszont csak ma beszélek róla, mert a délutáni, szakember keresés, aztán dugulás elhárítás után 😖 nem nagyon volt kedvem semmihez... mondom ezt annak tükrében, hogy láttam, "Hová lesz az étel dicsősége"  😉😄
De ma, ma van, úgyhogy már mindent lehet, az akadály elhárítva...Na, szerintem ezt most nem ragozom tovább...
Jöjjön, aminek jönnie kell, és bocsesz, megint hót egyszerűen! 
















VISSZATÖLTÖTT PADLIZSÁN, CUKKINIVEL
Hozzávalók:
2 db padlizsán
1 db cukkini
1 p. tejföl (175g)
1 tojás
szerecsendió
bazsalikom
bors, só
olívaolaj
A padlizsánokat hosszában félbe vágjuk, és a belsejüket, úgy hogy a héját ne vágjuk át, ügyesen kiszedjük. (Én egy éles késsel bevagdostam és kanál  segítségével szedtem ki.)
A cukkinit és a padlizsán belsejét, 1 centis kockákra vágjuk, majd olívaolajon szépen megpirítjuk, sózzuk, borsozzuk, szerecsendióval ízesítjük.
A megpirult kockákat visszapakoljuk a padlizsán héjakba.
A tejfölt a tojással kikeverjük, picit sózzuk, borsozzuk és bazsalikommal (vagy kedvünkre valóan kakukkfűvel, lestyánnal, stb.) ízesítjük, és a betöltött padlizsánok tetejére locsoljuk.
Sütőpapírral kibélelt tepsiben, olívaolajjal finoman meglocsolva, 200 fokra előmelegített sütőben,  20-25  perc alatt összesütjük, megpirítjuk. 
Természetesen reszelt sajttal is megszórhatjuk. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése