TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. november 24., kedd

Alma és sonka, majonéz és joghurt avagy R - Az ötödik elem

Most kérem, csak úgy, bedobom ezt a bonyolult kis sali.
Tegnap este ezzel ajándékoztam meg magam, mert volt 5 percem, hogy összedobjam.
Valóban nem nagy dolog, semmi extra, nem sok hozzávaló, egyszerű, gyors, és meglepően finom!
Aztán azon gondolkodtam, hogy közzétegyem-e, eme kis semmiséget...
Igen!
Meggyőződésem, hogy sokszor (nagyon sokszor) a legegyszerűbb dolgokat „nem merjük” elkészíteni. Sajnos van bennünk egy afféle csacsiság (twistelek a kivétellel), ami által félünk, vagy inkább alárendeljük az egyszerűséget, főleg ha vendégeknek készítjük. Ennek  talán az oka, hogy elsősorban a szemünk dönt, és ami nem olyan extravagáns, az olyan izés... 
Gyakran beleeshetünk abba a „hibába”, hogy nagyon odaakarjuk tenni magunkat, és összevásorolunk minden „különleges” dolgot, és (főleg, ha először dolgozunk vele) nem úgy sikerül, aztán elmegy az egésztől a kedvünk...
Nagyon sokat tudnék még erről írni, és biztos még fogok is...
Jut eszembe, ide kapcsolódhat még a diszítés is, amivel csak egy kicsit kell eljátszogatni és kész a pompa, erre a tavalyelőtti évvégén adtam is néhány ötletet, egyszerű hétköznapi alapanyagokkal...  >>> Na, ezekre gondolok !!! <<<
De vissza a salihoz, amit csak vágtam, kevertem és megettem, de még a diszítéssel sem foglalkoztam sokat ;)
...és lényegsen rövidebb a recept mint a fenit elmélkedésem!












EGYSZERŰ ALMASALÁTA, 
  SONKÁVAL ÉS ROZMARINGGAL
Hozzávalók:
2 db finom, roppanós, zamatos zöldalma (kb.35dkg)
10 dkg gépsonka
1 nagy tub. majonéz (160g)
1 p. natúr joghurt
2 ágacska rozmaring
A joghurtot és a majonézt öszekeverjük.
Az almát és a sonkát felcsíkozzuk.
Az egészet alaposan összeforgajuk, aprított rozmaringgal ízesítjük, legalább 20 percet hűtőben pihentetjük.
Csókolom. 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése