TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2013. február 22., péntek

Jöjjön, aminek jönnie kell

Ahogy délután ígértem, jöjjön a burgonyakörözöttem melegen, azzal a picike különbséggel, hogy ezeknél a változatoknál kihagytam a tejfölt és végül is egy fűszeres tört burgonyát készítettem. 
A tejföl azért nem hagytam árván, hanem máshogy használtam:)
Jé! lehet így is?

  












BURGONYAKÖRÖZÖTT SZALONNÁBA PIRÍTVA
A tejföl nélküli burgonyakörözöttet kolozsvári szalonna szeletkékbe tekertem és serpenyőben szép pirosra pirítottam minden oldaláról, úgy hogy a „nyitott” felük volt alul kezdéskor (ha nem bíznánk benne vagy magunkban, bökjük át fogvájóval). Tejföllel és reszelt sajttal tálaltam.













BURGONYAKÖRÖZÖTT KÖRETKÉNT
A tejföl nélküli buronyakörözöttet amit most hívjunk fűszeres tört burgonyának, köretként tálaljuk valami gyors apró húshoz vagy sülthöz
Jelen esetben a szárnyashúst vékonyan felcsíkoztam, sóztam, borsoztam 5-10 perc alatt megpirítottam, felöntöttem egy kis vízzel, majd tejfölös habarással sűrítettem és kevés kaporral ízesítettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése