TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2021. május 6., csütörtök

Málna és túró avagy T-máll sweet (Tuttamámén)

Szóval a közelmúltban készítettem egy jó kis sült túrót kumkvat-tal.
Tudtam, hogy... Azóta sem láttam a magamfajta kisvárosban kum... jó hülye neve van, mentségére szolgáljon finom... nagyon.
Tudtam, hogy... Már akkor elhatároztam, hogy másféle, könnyen elérhető gyümölccsel is elfogom készíteni.
Nem sokkal később el is készült és így is fincsi lett (Tudtam, hogy... naná) van aki kóstolta  és van aki látta.
Tudtam, hogy... Ma eljött az idő, hogy elmondjam Drágájim Nektek is, mert szezonja van a fagyasztott málnának (hm.. egész évben).
Gondolom... ha friss málnával készül -majd- az sem fogja elrontani 😉
Tudtam, hogy... tudtam










SÜLT TÚRÓ MÁLNÁVAL
Hozzávalók:
50 dkg túró - félzsíros
4 db tojás
10 dkg porcukor
10 dkg rétesliszt
1 tk. sütőpor
5 dkg olvasztott vaj
25 dkg málna (fagyos)
citrom
csokipasztilla v. tortadara esetleg reszelék 
-a tepsi kikenéséhez vaj és liszt
A tojásokat kikeverjük a porcukorral, a rétesliszttel és egy teáskanálnyi sütőporral, majd alaposan beleforgatjuk a túrót, reszelt citromhéjjal, 1 evőkanál citromlével ízesítjük, aztán az olvasztott (nem forró) vajat is belekeverjük.
Egy kis tepsit (32cm) bőégesen kikenünk vajjal, kilisztezzük és beleöntjük a kikevert túró, a tetején szépen, egységesen elosztjuk a fagyos málnát és megszórjuk a csokipasztillával, majd előmelegített sütőben 180 fokon kb.45 perc alatt szépen megsütjük.
Sütés közben figyeljünk rá, mindenki ismeri a maga sütőjét!






Gondolom eperrel, ribizlivel, szederrel stb.
vagy épp vegyes gyümölcsökkel is
pompás kis kényeztető mannát készíthetünk.
👌😋





Ezeket a képeket csak azért osztom meg veletek, mert ez egy olyan desszert ami
nyersen sokkal jobban néz ki...


 mint amikor elkészül  😂😂😂😂


...ennek ellenére, azért mindenképp ajánlom, hogy fogyasztás előtt
süssük meg !!!
😁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése