TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2011. február 13., vasárnap

Vallomások Valentin napra 1.

Én már csak abból élek ha adok
neked szívet virágot kacatot
csókot csapongást örömet
nem tudom mit csináljak nélküled?
(...)
Csak attól élek ha rád gondolok
szívemben látom lengő alakod
benned veled általad szeretem
haláloma
t és maradé
k életem.

Gyurkovics Tibor

















VALENTIN SALÁTA
Hozzávalók:
50 dkg csirkemell filé
1 db szép narancs
2 db körte
1 db sárgarépa
fekete olajbogyó
őrölt gyömbér
olívaolaj
csípős fűszerpaprika
só, bors
a panírhoz:
liszt, tojás
zsemlemorzsa
szeletelt mandula
A narancs levét kifacsarjuk, enyhén megsózzuk, gyömbérrel ízesítjük és féldeci olívaolajjal(kb.5-6 evőkanál) összekeverjük, jól lehűtjük.
A csirkemell filét falatnyi darabokra szeleteljük, gyengén klopfoljuk, sózzuk, borsozzuk és őrölt csípős paprikával fűszerezzük. A hagyományos módon panírozzuk, de a morzsába szeletelt mandulát keverünk. Forró olajban szép pirosra sütjük.
A megmosott saláta leveleket egy tálba tépkedjük, a megtisztított sárgarépát burgonya hámozóval vékonyan "forgácsoljuk" mintha hámoznánk, a körtéket felszeleteljük. Olajbogyóval
és a narancsos öntettel alaposan összeforgatjuk és a mandulás csirkemellel tálaljuk.

Ha rakunk félre egy pici öntetet akkor a husira is tehetünk egy pár cseppet.
Én amikor ezt a salátát ettem, olyan íz-érzetem volt mintha diót rágcsálnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése