TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. június 12., hétfő

Padlizsán és reggel avagy Jól kezdődik

A reggeli  a legfontosabb, ugyi ezt már jól tudjuk (remélem).
A REGGELI !!! nem a hamagyorsanbekapokvalamit...
Ha nekem nem hiszel akkor ITT egy kis REGGELI olvasmány.














PADLIZSÁNOS-TÚRÓKRÉM, TOJÁSSAL
Hozzávalók:
25 dkg túró
1 db padlizsán
2 db  főtt tojás
majoránna
kömény
bors, só
tejföl szükség  szerint
Figyelem! ismét bonyolult a recept, tessék jól figyelni, mert csak eccer írom le!
A padlizsánt meghámozzuk és félcentis kockákra vágjuk, majd szépen megpirítjuk, sózzuk borsozzuk.
A még forró padlizsánkockákat összekeverjük a túróval, és a szintén kockákra darabolt főtt tojással, köménnyel, majoránnával ízesítjük, jól lehűtjük.

ui. Én könnyű, lazább állagú túrót használtam, és nem volt szükséges tejföllel lazítani, de darabosabb, rögös túrónál előfordulhat, hogy kell egy kevés tejföl hozzá illetve, van aki hígabban, van aki sűrűbben szereti.
A padlizsánt, eltérő módon most, meghámoztam, mert nem szerettem volna, héjdarabkákat a "krémbe", naná és persze, hogy egy kevéske így is maradt rajta 😕😉










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése