TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. június 26., hétfő

Cukkini és szűz avagy Hétfői rögtönzés

A szokásos hétfő.
Mit együnk? 
Van egy kis maradék...
Így voltam ma én is; és a maradék pirított gombából, gondoltam készítek gombás rizst, és finom tejföllel majd jól megeszem...
Aztán egy-két dolgot találtam még hozzá, és frankó cukkinis apró pecsenye lett belőle...
...gombás-rizzsel és tejföllel 😊
Szép hetet mindenkinek












CUKKINIS APRÓPECSENYE, 

   TEJFÖLLEL ÉS GOMBÁS-RIZZSEL
Hozzávalók:
60 dkg szűzpecsenye
1 db cukkini (kb. 25 dkg)
1 db Kápia paprika
1 szál szálzeller
2 ger. fokhagyma
tejföl
bors, só
gombás-rizs
A szűzpecsenyét felcsíkozzuk és egy kevéske zsiradékon fehéredésig sütjük.
Közben a cukkinit, szárzellert és a Kápiát szintén csíkokra vágjuk és a húshoz adjuk.
Megsózzuk, borsozzuk és gyenge lángon szépen összepirítjuk, befejező műveletként "hajszál vékonyra" csíkozott fokhagymával és (szerencsés esetben) a zeller aprított levelével ízesítjük.
Gombás-rizzsel tálaljuk és a tetején egy jó kanál tejföllel koronázzuk. 
(A gombás-rizsnek különösebb receptje most nincs; a legegyszerűbb módon a gombát vöröshagymán lepirítottam, amikor már szépen megpirult, sóztam, borsoztam és egy picit majoránnával ízesítettem, ami akár el is maradhat, de szerintem nagyon jól passzol a gombához, de csak finoman, ne ez legyen uralkodó íz!) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése