TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2018. július 13., péntek

Tilápia és hangulat avagy Ma nem főztem semmit

Ez így igaz, ma semmit sem főztem -magamnak- a reggeli kávét leszámítva, bár tudom, hogy az is lehet kihívás 1 s eknek. Nekem sikerült - mikróba - nesze kávéból - mert az is jó; gyors és lusta 😁
Az amit most megosztok veletek, az egy régebbi, úgy mond raktáron heverő étek. Ezt még akkor készítettem, amikor meleg volt, fülledt, kicsit szeles, reggel hűvös, este sörös az időjárás, olyan mint ma...
Hoppá!
Mondhattam volna azt is, hogy ma készült... mindegy... aki gondolja, az ne olvassa el az elejét, siccki, el kell felejteni...  
De az ezt a halacskát, ezzel a körettel, ebben a hangulatban, ki kell próbálni!











KUKORICÁBAN SÜLT TILÁPIAFILÉ,
   MEDITERRÁN HANGULATBAN
Hozzávalók:
4 adag tilápiafilé
60 dkg újkrumpli
20 dkg koktélparadicsom
4 ger. fokhagyma
1 db citrom
fekete olívabogyó
kukoricadara vagy zsemlemorzsa
rozmaring
olívaolaj
bors, só
A tilápiafiléket megsózzuk, borsozzuk és megcsepegtetjük a citromlevével, majd néhány perc pihentetés után alaposan beleforgatjuk, belenyomkodjuk a kukoricadarába (vagy zsemlemorzsában), és forró olívaolajon szépen megsütjük (ha csak kisebb serpenyőnk van, ne tuszkoljunk bele, sok szeletet, mert azért ez a fajta bunda viszonylag „sérülékeny”, de fincsi).
Az újburgonyát felkarikázzuk, és egy nagyobb edénybe (serpenyő, de akár lehet wok is) kis lángon, olívaolajon kevergetve, rázogatva, megsózva, elkezdjük párolni, -én nem használtam vizet-.
Amikor a burgonya már szépen puhul, hozzászórjuk az olívabogyót, és a koktélparadicsomot, vékonyan felszeletelt fokhagymával és aprított rozmaringgal ízesítjük.
Tálaláskor citromhéjat reszelhetünk rá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése