TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2018. július 5., csütörtök

Sertés és marha avagy Mindenki máshogy csicsája


Ahány ház, annyi szakács!
Készítjük így, ezen a néven, készítjük úgy, azon a néven, de a lényeg nem változik.
Vegyes darált hús, kétféle vagy három, de ha több az sem baj.
Bátran fűszerezve, vagy csak finoman.
Én így készítem, és ennek nevezem.
Ja, (csak azért, hogy csúnya legyek) biztos van aki ezeket cáfolja, és az övé a legjobb 😉
Ja, én is készítettem már máshogy.
Ja, a kiegészítők is szabadon választottak; mondjuk ha lett volna itthon egy kis Ajvár, akkor már nem lenne 😁
Ja, én még tavaly rendeltem egy Delimano Brava Chevapomat-ot ami egy csevap készítő -kinyomó eszköz, és nagyon hasznos illetve praktikus, sajna mára már kifutott termék, de ha valahol mégis ráakadtok ilyesmire, meg kell venni, bátran ajánlom mindenkinek 👍
















CSEVAPCSICSA
Hozzávalók:
50 dkg darált sertéslapocka
30 dkg darát marhahús
2 ger. zúzott fokhagyma
3 ek. jéghideg víz
1 csapott mokkáskanál szódabikarbóna
rozmaring
borsikafű
bors, só
A darált húsokat összekeverjük, majd hozzáadjuk a fokhagymát, befűszerezzük, megsózzuk... és mindezt ízlés szerint 😁
3 evőkanálnyi jéghideg vízben elkeverjük a szódabikarbónát, rálocsoljuk a húsra, és alaposan (legalább 5-8 percig) egybegyúrjuk.
1-2 órát pihentetjük, hogy az ízek összeérjenek, aztán kis rudakat formázzuk (kb. ujjnyi) belőle és grillen szépen megsütjük.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése