TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. július 31., hétfő

Gersli és paprika avagy Kezdetnek nem rossz

Lelkileg már készülök az igazi nagy melegre.
Ugyi, ilyenkor oda kell figyeli arra, hogy sokat illetve rendesen igyunk, fogyasszunk folyadékot, és ne együnk nehéz, zsíros, túlzottan kalóriadús ételeket, aztán 11.00 és 15.00 óra között lehetőleg  ne tartózkodjunk a napon. 
Mivel erre a  hétre hőségriadó rendeltek el (mondjuk nálam egész nyáron ez van, néha télen is) én is próbálok odafigyelni ezekre a dolgokra, mert nem (nagyon) vagyok a magam ellensége.
Ma, egész nap itthon ültem az elsötétített, hűvös lakásban, csak déltől kettőig voltam kint. 
Oda figyeltem a bőséges folyadékbevitelre...(hm.. ilyen szépen még nem említettem a sörözést).
Természetesen az étkem is csak egy könnyű, fincsi, egészséges saláta volt, csírával..... és egyetlenegy azaz fél pár sült kolbásszal... (aminek a másik felével sajna nem tudok elszámolni).
NNA! azért kezdetnek nem rossz 😁














ROPPANÓS GERSLI SALÁTA, 
  PAPRIKÁKKAL ÉS KAPRIBOGYÓVAL
Hozzávalók:
20 dkg gersli (árpagyöngy)
4 db szép, vastag húsú  paprika (piros, zöld, sárga)
2 ek. kapribogyó
4 ek. citromlé
4 ek. olívaolaj
póréhagymacsíra (kedvencem, de más is megfelel)
babérlevél
A gerslit egy éjszakára beáztatjuk, majd átöblítjük és sós, babérlevéllel ízesített vízben megfőzzük, lehűtjük.
A paprikákat felkockázzuk, és a kapribogyóval együtt, hozzáadjuk a lehűlt gerslihez, citromlével valamint az olívaolajjal, alaposan összeforgatjuk, szükség szerint sózzuk és alaposan lehűtjük.
Tálaláskor póréhagymacsírával egészítjük ki, meg egy picike kolbászocskával.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése