TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. január 1., csütörtök

2015 is ŐrültenJóLesz

...kezdődik.
Ma nem akartam semmit sem tenni (csak amit a szükségleteimhez, muszáj), és ez ügyben egyeztettem Pató Pál úrral is.
Egyszer csak eszembe jutott  valahol ezt olvastam.
Amit az új év első napján csinálsz, az kihatással van az egész évedre. 
Ez még nem is lenne nagy baj, mert ha arról van szó, végig lustálkodom az egész évet; sőt segítek nektek is, csak szóljatok időben, nehogy valami más elfoglaltságom legyen; asztán burul az egész mutatvány ;)
A faccebook-on kaptam egy frappáns ki új évi köszöntőt, amiben szerepelt a lencse is.
Ekkor úgy éreztem, hogy nem szabad benneteket, mindjárt itt az elején lencse nélkül hagynom, és egyből neki láttam egy, bonyolult, áztatgatós, főzőgetős, berántogatós, behabargatós, mannának.
Ezt csináltam ma; ezek szerint egész éven árasztani fogom a jobbnál-jobb és ŐrültenJóÉteleket ;)















LENCSESALÁTA, LILAHAGYMÁVAL ÉS ZSÁLYÁVAL
Hozzávalók:
2 pár debreceni 
40 dkg lencse (konzerv)
5 dkg csememgeuborka
5 dkg sárgarépa
1 fel lilahagyma
1 p. tejföl (150g) 
1 ek. mustár
1 tk. kristálcukor
1-2 ek. olívaolaj
zsálya
só 
A tejfölt a mustárral és 1 csapott teáskanál cukorral kikeverjük, megsózzuk, aprított zsályával ízesítjük.
Az uborkát és a sárgarépát belereszeljük az öntetbe, a lilahagymát pedig keskeny félkarikákra vágva alaposan keverjük bele.
A lencsét jól lecsepegtetjük és a salátába (öntetbe) forgatjuk, olívaolajjal finomítjuk.
Főtt debreceni kolbásszal tálaljuk.
(nálam került bele egy picike csípős is)   
20 perc úgysincs több energiátok :) nekem se volt.
LENCSE SZERENCSE!
...az meg pláne, ha van otthon ilyen alkalmakra egy konzerv.  

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése