TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. június 24., vasárnap

Napi sali 1.

Tegnap sárgadinnyét akartam enni pármai sonkával. Uccuneki elmentem a boltba bevásárolni. Naná, sárgadinnye csak fehér volt, ennek kontrasztjaként, sonka csak Fekete-erdei. Én ezt a fajta dinnyét nem túlzottan lájkolom, ezért fincsi akciós körtét vettem. Na, ebből estére lett egy finom kis saláta, persze tettem hozzá még ezt-azt. Édes és sós nagyon jó, pláne, ha egy ici-pici puha, omlós kecskesajt is párosul hozzá... hmmm! 
  
 












EGYSZERŰ SALÁTA,             
    SONKÁBA TEKERT KÖTÉVEL
         ÉS KRÉMFEHÉRSAJTTAL
Hozzávalók:
2db körte
20 dkg fekete-erdei sonka (16 szelet),  de más fajta finom, papírvékonyra szeletelt sonka is jó
10 dkg krémfehér sajt, (vagy Feta, de a kék- zöld-penészes sajtok is megteszik)
5 dkg fenyőmag
2 db paradicsom
jégsaláta
durva bors
A körtéket 8 cikkre vágjuk, durvára őrölt borssal meghintjük és belegöngyöljük egy-egy szelet sonkába.
Serpenyőben pár csepp olívaolajon, mindkét felükön szépen megpirítjuk a gerezdeket és tálalásig félre rakjuk. 
Ugyanebben a serpenyőben megpirítjuk a fenyőmagot is.
A paradicsomokat felkockázzuk és összeállítjuk a salátánkat. 
Tánérakra tépkedjük a jégsalátát, és rászórjuk paradicsomkockákat, aztán ráfektetjük a sonkába burkolt körtegerezdeket (4db/fő), rámorzsoljuk a sajtot, a végén pedig meghintjük a pirított fenyőmaggal.
Ha a serpenyő alján maradna egy kis olaj, locsoljuk a salátánkra bátran.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése