TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. október 6., hétfő

Muszáj

A napokban akadtam rá... 
...választottam
...elkészítettem
...és most muszáj megosztanom veletek.
Én eddig nem készítettem (tudatosan meg pláne nem) direkt egészséges ételeket.
Ha mégis úgy alakult az kizárólag a véletlen műve.
Aztán a fészen találkoztam egy jó pofa kis főzőversennyel; a recept adott neked csak el kell készíteni vagy ahogy ott írják: Főzd magad egészségesre! 
Kicsit kíváncsiság, kicsit miért ne alapon én is így tettem, illetve, hogy egyszerűbb legyen nem is főztem
 
 

 ...és ide kattintva ezt Te is megteheted.




Nem mintha lenne fenntartásom az ilyesmi dolgokkal, de ez az étel, „spagetti” elkészítve, istenbiz' százszor jobb mint amikor csak olvasod. Komolyan mondom kellemesen csalódtam benne! Finom! Mindenkinek ajánlom! 
...és sütőtökkel is elkészíthető.
Ja! ami meglepő (lehet, hogy csak számomra) egyáltalán nem hiányzik belőle a só!










 

 

A választott recept:

Nyers Spagetti Marinara


Hozzávalók:


  • 2 cukkini vagy sütőtök
  • 1 marék koktélparadicsom
  • 1 bögre szárított paradicsom (áztatva)
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 kanál olívaolaj
  • 1 datolya
  • bors
  • chilipehely (opcionális)


Elkészítés:

A szószhoz a paradicsomokat, a fokhagymát, az olívaolajat és a datolyát keverőgépben alaposan eldolgozzuk, ízlés szerint borsozzuk.

A cukkiniből/sütőtökből spirulizerrel spagetti vékonyságú csíkokat vágunk, majd a már elkészült szósszal alaposan összekeverjük és borssal vagy chilipehellyel fűszerezzük.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése