TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. július 23., szerda

Egészséges ínyencfalatok

„Tervezd meg a hetedet! Legyenek tésztás, burgonyás, gabonás, zöldséges, salátás, hüvelyes-félékkel csábító napok, így észrevétlenül kialakul az új, egészséges étrended. Ezt pedig már gyerekjáték lesz a mindennapjaid nélkülözhetetlen részeként kezelni.” 
Ehhez pedig segítséget találhattok  Hadarik Rita  gasztroblogger  első szakácskönyvében.


A könyv gluténmentes finomságokkal hirdeti, hogy igen is lehet jó, lehet jó ízű az egészséges étrend. 
Talán nem véletlen az sem, hogy  Rita a Köles a Reform Konyha - 100%-ban gluténmentes étterem elbűvölő séfje.
Sajnos Ritával csak egyetlenegyszer, néhány röpke órácskát tölthettem együtt, egy közös-főzős délutánon és már akkor lenyűgözött személyisége és életvidámsága. Amikor tudomás szerzetem róla, hogy készül a szakácskönyve, simán rákattantam, ezerrel lestem mikor és hol tudom, lehetőleg minél előbb megszerezni. Aztán...
(Itt engedjetek meg nekem, egy kis kitérőt. 
Évek óta nem vásároltam szakácskönyvet, pedig 160-180 darabos gyűjteményt őrizgetek, ami úgy  gyarapodott, hogy amikor a család és az ismerősök, megtudták „gyűjtőmániámat”, automatice mindenkinek megoldódott az ajándékozási mizériája. Na, most ezt nem azért mondtam... Á, karácsony még messze van, bár addig lesz egy csomó szülinap...) 
Szóval, egy szép napon kaptam egy üzenetet ami így szólt:   
„Szeretnék egy kérdéssel, kéréssel fordulni hozzád. Talán már láttad, hogy a napokban jött ki a nyomdából első receptes könyvem, amire már nagyon vártam. A Kiadóm, a T.bálinti kiadó örömmel küldene neked egy tiszteletpéldányt, ha...” 
Kérés?! 
Megtiszteltetés!
Köszönöm szépen! (nagyon is)
Nekem csak annyi a dolgom, hogy felhívjam figyelmetek erre a könyvre. 
Mit is lehet írni egy ilyen pompás kis szakácskönyvről? 
Szép? -igen, Csodálatosak a fotók? -igen, Mosolyogtatók a rajzok? -igen, Érthetők a receptek? -igen, Elkészíthetők a finomságok? -igen, Egészségesek ezek a étkek -igen 100%, és mindez gluténmentesen amiről ti is, kedves főzőcskéző olvasóim, megbizonyosodhattok, ha 
itt megrendelitek Hadarik Rita - Egszészséges ínyencfalatok című szakácskönyvét.


Ajánlóként csak néhány ételt sorolnék fel:
Hideg barackkrémleves túróhabbal, Spárgaleves kukoricás grízgaluskával, Bársonyos borsófőzelék tojáskocsonyával, Karalábéfőzelék franciásan, Lecsó burgonyakrokettel, Vörösboros marhapörkölt juhtúrós galuskával, Csirkemell-paprikás hagymás-burgonyagombóccal, Lángos, Túrófánk, Kókuszkocka, Vaníliás karika, Amerikai palacsinta, Tejszínes csokoládétorta... természetesen gulténmentesen!


...és ami a legfontosabb Rita nem „beteg”, nem lisztérzékeny, 
csak egyszerűen, egészségesen táplálkozik. 

Köszönjük szépen Rita!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése