TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2020. szeptember 8., kedd

Csirke és paradicsom avagy Nem kell mérgelődni

Ma reggel úgy éreztem, hogy nekem valami paradicsomos husi kell és pont.
Elkezdődött a nap, tettem-vettem aztán "mérges" lettem... 😠
Megnyugodtam, aztán tettem-vettem és megint... 😠 😡 
Amikor pedig mérgest ettem, nem lettem, csak voltam 😉
...és még vagyok 😎  is












CSIRKEMELL ARRABBIATA
Hozzávalók:
60 dkg csirkemell
2,5 dl passata (passzírozott paradicsom)
2 ger. fokhagyma
1 ek. balzsamecet
chili paprika (vagy szárított, -pehely, -por, -szósz)
bazsalikom
olívaolaj
Pecorino sajt
Felszeleteljük a csirkemellet, (kicsit megklopfolhatjuk, én nem tettem), megsózzuk és olívaolajon pár perc alatt elősütjük mindkét oldalukon; kiszedjük a serpenyőből és félretesszük.
A lángot legyengítjük.
A fokhagymát felaprítjuk, vagy összezúzzuk.
Ugyanabba a serpenyőbe amelyikben a csirkemell sült, belelottyintjuk a balzsamecetet, ez pillanatok alatt felsistereg, ekkor hozzáadjuk a fokhagymát és a következő pillanatban a passata-t és vizet is ráöntjük.
Megsózzuk, chilivel és bazsalikommal ízesítjük, ezután az elősütött csirkemell szeleteket visszatesszük a szószba, majd szép lassan összepároljuk, sűrűre rotyogtatjuk.
Tálaláskor reszelt Pecorino (Parmesan, Grana Padano, stb.) sajttal megszórjuk.
Köretnek párolt rizs illik hozzá (esetleg tészta).
A képen parboiled és indián rizs keveréke látható.

















































...nagyon nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése