TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2016. április 30., szombat

Madár és tojás avagy Egyszerűen a szomszédból

Szép hétvégét mindenkinek!
Ma egy egyszerű ötletet hoztam, amivel először szlovén kollégák tolmácsolásában találkoztam és azóta már többször is elkésztettem.
Vacsorára, néha egy kis sonkával, sajttal, kiegészítve, vagy épp sültek mellé, és volt úgy, hogy csak úgy ;)














MADÁRSALÁTA TOJÁSSAL, TÖKMAGOLAJJAL
Hozzávalók:
madársaláta
főtt tojás
tökmagolaj
almaecet
bors, só
A madársalátát megmossuk, jól lecsepegtetjük és egy tálba rakjuk, picikét megsózzuk, megcsepegtetjük almaecettel, tökmagolajjal, majd alaposan  átforgatjuk.
A salátát tányérra halmozzuk, aztán ráreszeljük a főtt tojás és a tetejét frissen őrölt borssal meghintjük.
A mennyiségeket saját ízlésünk és befogadóképpességünk dönti el; tojásból személyenkén elég egy fél is, persze én magamnak egy egészet számoltam ;) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése