TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. április 8., szerda

Sajt és hagyma azaz Blogkóstoló 22.

Ismételten kóstolgattam és most egy igazándiból nekem való -illetve jó lenne, ha magamnak valónak tekinteném- blogból.
Ami nem más mint Szénhidrátmentesen blog, aminkek írója Judit; és ahogy Ő is említi anlójában,egy lelkes hobbiszakács, válogatott, szénhidrátmentes (illetve minimális szénhidrát-tartalmú) receptjei között böngészhettek”.
A fordulót illetve a lebonyolítását Bogi a Vöröskaktusz blog szerzője (akitől már én is kóstolgattam) vállalta magára.
Mint azt egyszer már írtam, próbálom mindig a desszerteket előnyben részesíteni és ez most is így volt.
Aztán ráakadtam erre a egyszerű, fincsi kis sajtos-hagymás husira és nem volt kérdés... 
meg kellet csinálnom, csupán csak annyi különbséggel, hogy egy picike balzsamecetet is csempésztem bele illetve mivel nekem nincs olyanom sima lisztet használtam, ennek tetejébe a sajtomba is beleharapott ?valaki? és ezért kevesebb jutott a húsra ;) 














SAJTOS-HAGYMÁS KARAJ
Hozzávalók:
60 dkg sertéskaraj
6 fej vöröshagyma
20 dkg trappista sajt 
2-3 ek. balzsamecet (elhagyható)
liszt
bors, só
A karajt felszeleteljük, kicsit megklopfoljuk, sózzuk, borsozzuk, lisztbe forgatjuk és mindkét oldalukról, kevés zsiradékon, 2-2 perc alatt elősütjük, majd tepsibe pakoljuk.
A hagymát félkarikákra vágjuk és a húsok serpenyőjében, megpároljuk, a végén meglottyintjuk balzsamecettel, kiforraljuk, kissé karamellizálhatjuk is.
A hagymát a hús szeletek tetejére halmozzuk, megszórjuk sajttal és fóliával letakarva, középmeleg sütőben 10-15 percig sütjük, aztán a fóliát levéve még egy 10 percig rápirítunk.

 

1 megjegyzés: