TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. február 2., csütörtök

Itt a piros, hol a kiló

Tegnap találkoztam egy számomra új, diétás módszerrel. Amelynek a lényege, hogy mindent piros tányérból kell enni. Magyarázata pedig az, hogy a piros a veszély színe.
Hát, ezt nekem ki kell próbálnom, úgyhogy este kilenckor elkészítettem kedvenc és talán a legegyszerűbb tészta kreációmat és talán ezzel elkezdtem a fogyókúrámat XD.
Ez a tészta önállóan is megállja a helyét, de köretként is pompás, például szárnyas sültekhez és ha, egy pici fokhagymát is dobunk bele, akkor megaztán...














CITROMOS- GOMBÁS METÉLT

Hozzávalók:
40 dkg széles metélt
50 dkg gomba (bármilyen, én most Laskagombát használtam)
1 db citrom leve
1 cs. petrezselyemzöld
szardella paszta vagy só
olívaolaj 
majoránna
durva bors
A gombát durván feldaraboljuk és az olívaolajban megpirítjuk. Amikor már szép piros, ízesítjük a szardella pasztával, majoránnával, borssal és ráfacsarjuk a citrom levét. Közben kifőzzük a tésztát, lecsepegtetjük, hozzáöntjük a gombához és bátran megszórjuk petrezselyemzöldel. Összeforgatjuk, összemelegítjük, forrón tálaljuk. Finom száraz fehérbort kínálhatunk mellé.

4 megjegyzés:

  1. A piros szín nekem.....málna,eper,ribizli,cseresznye....szóval a tányér színe nem akadály.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vica! Szerintem nálam sem lesz akadály a tányér színe, legfeljebb majd lekapcsolom a villanyt! XD

      Törlés
  2. én eddig úgy tudtam, a piros szín inkább étvágyhozó...:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sütis néne! Hát, ez az! Eddig én is így tudtam, inkább a kék és szürke színekről hallottam ilyesmit. Egyébként nem hiszek az ilyen dolgokban. =)

      Törlés