TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. szeptember 25., hétfő

Tészta és olíva avagy Hét kezdésnek jó lesz

Ma, egész addig, jó napom volt, amíg pakolászás közben össze nem koccoltam két üveget. Ennek az akciónak az olívabogyó lett a vesztese. Amit kellet, feltakarítottam, aztán ott álltam a konyha közepén egy kis tányér olívával. Ezt el kell használni.
Na, innentől lett szép a napom 😉
















PASTA DI PRIMA GIORNATA
Hozzávaló:
25 dkg fusilli (orsó tészta)
50 dkg szűzpecsenye
30 dkg paradicsom
3 ger. fokhagyma
olívabogyó bőségesen ill.  ízlés szerint
rozmaring 
bors, só
olívaolaj
A paradicsomot felkockázzuk, a fokhagymát durvára aprítjuk, a olívabogyót felkarikázzuk, vagy lustább módon csak félbe vágjuk (szerinted én melyiket választottam).
A fusillit kifőzzük.
Közben a szűzpecsenyét csíkokra (falatokra) vágjuk, olívaolajon fehéredésig sütjük, hozzáadjuk a fokhagymát, összepirítjuk, de ne égessük meg, mert a fokhagyma keserű lesz! Ezután jöhet a paradicsom és az olívabogyó, sózzuk, borsozzuk, rozmaringgal ízesítjük, 5-6 perc alatt kézre főzzük; ha a paradicsom ne lenne kellően leves, akkor egy picike vizet adhatunk hozzá, de  a végén, ne legyen/maradjon túl sok szaftja.  
A tészta tetején, vagy azzal összekeverve tálaljuk, és egy jó adag Parmesan-al, vagy valami jó fajta kemény sajttal megszórva kínáljuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése