TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. szeptember 28., csütörtök

Gomba és tojás avagy Csak úgy; de el kell mondanom

Azt még nem is mondtam, hogy a ma kapott Fenyőalja gombát, megtisztítva és darabolva kaptam.
Ugyi, ilyen állapotában vagy elhasználja az emberfia, vagy lefagyasztja, mert és különben elszíneződik "feketedik". 
Na, pont a fent említett dolog miatt van az, hogy ma még egy levest készítettem, de nyugalmatok érdekében ezt csak a jövőhéten hozom.
Viszont a maradékból, jó kis vacsora lett, a lehető legegyszerűbben, talán nem a legmegszokottabb körítéssel, de ezt kívántam, ezt szeretem.
...meg az uborkát is.















ÍZLETES RIZIKÉS VACSORA, 
  TARHONYÁVAL ÉS CSEMUBIVAL 
A recept nagyon fontos, ezért jól figyeljetek!
Szalonnát és vöröshagymát, csíkokra vágva, üvegesre sütjük.
Csíkokra vágott paprikát, és feldarabolt gombát adjuk hozzá, megsózzuk, majoránnával fűszerezzük. 
Amikor visszasül a zsírjára, elhabart tojást öntünk rá, és ízlésünk szerint, lazábbra vagy szárazabbra sütjük.
Tarhonyával és csemegeuborkával tálaljuk.
Ennyi, nem nagy dolog, talán nem is a legszebb, de fincsi, és ezt el kellett mondanom 😉



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése