TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. március 17., péntek

Tarja és saláta avagy A szezonelő

Ebben a szép, fogjuk rá, meleg időben, a bátrabbak már grilleznek. 
No, az ilyen emberkék közé tartozom én is.
Kaptam az alkalmon, begyújtottam a tűzhelyen mindet amit lehet (hogy  jó meleg legyen), még a világítást is, bezártam ajtót-ablakot (szintén zenész), leporoltam a grill-serpenyőm és hajrá, hajrá.
No de, ha már grill, akkor kell egy jó kis saláta is, ami talán formát bont kissé.
Hát, így élünk mi fent, a havasokon 😁












ROZMARINGOS-MUSTÁROS TARJA,
   TÚRÓS-CSEMEGEHAGYMÁS UBORKÁVAL
Hozzávalók:
80 dkg sertéstarja
5 ek. mustár
őrölt rozmaring
bors, só
olívaolaj
A saláta:
1 db szép kígyóuborka
1 cs. csemegehagyma (5-6 szál)
25 dkg túró
1 p. tejföl (175g)
1 ek. citromlé
3-4 ek. olívaolaj
kapor
bors, só
egy csipet cukor
A tarját kedvünkre szeleteljük (nálam ez most adagonként 1 nagy szelet/20dkg), és kicsit kiklopfoljuk.
A mustárt, borssal és rozmaringgal kikeverjük, majd a tarjaszeleteket, alaposan bekenegetjük, bemasszírozzuk vele. Legalább 1-2 napig olajba fojtva, hűtőbe érleljük; grillen, grillserpenyőben szépen megsütjük, sütés után sózzuk!
A salátához, a túrót, a tejföllel, citromlével, olívaolajjal, összekeverjük, sóval, borssal és kaporral ízesítjük. Aztán a  az uborkát és a csemegehagymát feldaraboljuk és beleforgatjuk az "öntetbe", jól lehűtve kínáljuk. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése