TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. szeptember 29., hétfő

Turbó

Csak annyit szeretnék mondani a következő babsaláta elé, hogy én is meglepődtem magamon, amikor már az „elején” belekevertem a füstölt sajtot...
...de egyáltalán nem bántam meg, istenien finom krémesre „ázott” :), na és az íze!
Ki kell próbálnotok!
Egyéb iránt, a tormát több nép is az egészség szimbólumának is tartja.
Azt ugyi már régóta tudjuk, hogy frissen reszelve az illata, tisztítja a légutakat; de napjainkban már az is ismeretessé vált, hogy vírus-, és baktériumölő hatása akár félnapig is eltarthat.














BABSALÁTA TORMÁSAN, 
     FÜSTÖLT SAJTTAL ÉS PARADICSOMMAL
Hozzávalók:
40 dkg bab
3-4 db paradicsom
1 db lilahagyma
10 dkg füstölt sajt
2-3 ek. vörösborecet
friss torma (kb.: 5 cm)
kevés kristálycukor
olívaolaj

A babot egy éjszakára beáztatjuk, majd sós vízben megfőzzük.
Közben a tormát lereszeljük, a paradicsomot belső magos részét eltávolítjuk, a húsát pedig apró kockákra vágjuk, a lilahagymát és a füstölt sajtot szintén felkockázzuk.
Majd alaposan összekeverjük őket a borecettel és pár kanálnyi olívaolajjal, sóval és egy kevéske cukorral ínyünkre ízesítjük.
A lecsepegtetett babot, kicsit még langyosan belekeverjük ebbe a finom darabos öntetebe és jól lehűtjük. 
Tálaláskor egy kicsi tormát reszelhetünk rá.
Jelen esetben főtt-füstölt tarját meghintettem chili pehellyel, grill serpenyőben átmelegítettem és emellé fogyasztottam el ezt a meglepően ízletes salátát.
TUDTAD? A torma „Erősen serkenti a keringést, és az emésztésnek is jót tesz.”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése