TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. január 28., kedd

Ki vagyok én? avagy Ismerjük meg egymást

 Gabi meghívott egy játékra. Aztán Anikó is küldött egy felkérést. 
Ez egy amolyan ismerkedős, érdeklődős, kíváncsiskodó, önmagunkat feltáró dolog (legalább is 7 pontban) azért, hogy jobban megismerjük egymást; és még a blogjaink népszerűsítésre is nagyon jó alkalom.
Amit mind ezért tenni kell:   

1. Be linkelni azt a személyt, aki megjelölt. 
2. Elmondani magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. ...és értesítsd az általad választottakat egy hozzászólással a blogukban.


...hát akkor ki is vagyok én?: 

Ez egy régebbi kép rólam

1.: Mi voltam én: esztergályos (mert nem lehettem könyvkötő), fémfestő (mert nem akartam esztergálni), énekes (mert nem találtak jobbat), boldog (mert azt hittem, hogy minden jó), szomorú (mert rá kellett jönnöm, hogy nem), ... (csak)
2.: Négy hónap alatt lettem szakács (közétkeztetési szakács).
3.: Kedvenceim valának: Rántott csirkeszárny - burgonyapürével, az alma és a körte, Tom Waits, Mozart, Holt Költök Társasága, a fotózás...
4.: Szeretném, ha mindig mosolyognának az emberek és ezért mindent meg is teszek (mondjanak amit akarnak), akkor is. Őrült vagyok, vagy mi? :) .
5.: Szeretettel vagy sehogy. 
6.: Fantázia, bátorság, jó étvágy! 
7.: Nagyon ritkán, rám tör a fogyókúrázhatnék kisebb-nagyobb sikerrel. Eddigi testsúly rekordom 167.7 kg. (ez csak a bulvár miatt írtam)  

Íme hát, jöjjenek az én választottjaim.
meGASTROmania
Anya ez isteni
A tetovált lány konyhája
Kriszta konyhája
Barbi konyhája
Notburga konyhája
Hobbychef

ui.: közben már van aki mástól is megkapta a felkérést; így jártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése