TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. november 5., hétfő

... és ez lett belőle

1.Tegnap volt egy kis időm és eljátszottam a görög salátával; és ez lett belőle.
2.Tegnap megkértem egy lelkes segítőmet, hogy kockázza fel a salátának valókat, de ne legyenek nagy kockák; és ez lett belőle:
3.Tegnap (is) hülye voltam, minden apróságom fennakadtam, estére ezzel nyugtattam le magamat; és ez lett belőle.
4.Tegnap egy recept eszembe juttatta a Brunoise-t (brünoáz), mivel ez nem olyan gyakori aprítási mód, arra gondoltam... ; és ez lett belőle. 
5. Tegnap úgy akartam salátát enni, hogy a pirítósra tálalom, nem kell hozzá villa, és még csak le sem potyog a szőnyegre, ha a szobában eszem; és ez lett belőle. 
???
Vajon melyik a igaz?














GÖRÖG SZENDVICSKRÉM
avagy egy saláta új élete
Hozzávalók:
10 dkg Feta sajt (vagy krémfehér sajt)
10 dkg kígyóuborka
1 db paprika
1 db paradicsom
10-12 szem olívabogyó
lilahagyma (kb.:1/4 db)
oregánó
durva bors

A hozzávalókat 2-3 mm- es kockákra vágjuk.  A Feta sajtot keverőtálban összetörjük és alaposan elkeverjük vele az apróra kocázott zöldféléket; ízlés szerint sózzuk (a sajt is sós!), borsozzuk és oregánóval ízesítjük. Legalább fél órán át hűtőben érleljük.
Pirított bagetten (6-8 szelet) tálaljuk, amit megcsepegtethetünk olívaolajjal és akár fokhagymával is bedörzsölhetjük. 
TUDTAD? „A paradicsomnak több mint 7000 fajtája léltezik. A C-vitamin mellett jó E-vitamin forrás, amely segít megvédeni a szervezetet a méreganyagoktól.” 
  
  
 
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése