TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. augusztus 23., szerda

Aprópecsenye és paprika avagy Kicsit olaszos

Amikor elhatároztam, még nem tudtam, hogy melyik irányba kanyarodjak, ha ahhoz a ponthoz érek, ahol kanyarodni kell, mert pont oda vagyok.
Szláv vagy Mediterrán?
Amikre gondoltam (mindkét irányba) szépen kipakoltam magam elé, és neki álltam a főzésnek, lesz ami lesz...
Elkészült, beharaptam, és nincs titkolnivaló rajt, kicsit olaszos lett.















SOKPAPRIKÁS APRÓPECSENYE, 
  ROZMARINGOS KUKORICAKÁSÁVAL
Hozzávalók:
60 dkg szűzpecsenye
60 dkg paprika (jó, ha több színű)
10 dkg bacon
2-3 ek. balzsamecet
4 adag, sűrűbb kukoricakása, amit aprított rozmaringgal ízesítünk.
A bacon-t csíkokra vágjuk és elkezdjük pirítani.
A szűzpecsenyét szintén felcsíkozzuk, és a bacon-hoz adjuk, együtt pirítjuk tovább.
Közben a paprikát kicsumázzuk és felkockázzuk.
Amikor a hús kezd szépen pirulgatni, hozzáadjuk a paprikát, megsózzuk és 5-10 percig sütjük még.
A végén meglocsoljuk a balzsamecettel, összeforraljuk, és a kása tetején tálaljuk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése