TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2016. december 18., vasárnap

Juhtúró és husi avagy Ismét egy körözés

Az az igazság, hogy egy icikét elfelejtettem az egyik legfontosabb napot az éltemből.
Pontosabban nem felejtettem el, csak épp senki nem szól, hogy most van, illetve nem ma hanem tegnapelőtt két nappal, tehát 14.-én. Na de, mindegy, mert tegnap volt első receptem szülcsinapcsija.
...és, tehát, azaz a blogom 6. éves.
juppijé
Itt egy ünnepi kajcsi, vagy hát, izé, nekem az 😁















KÖRÖZÖTT KARAJ ROLÁD,
  FOKHAGYMÁS-RIZZSEL
Hozzávalók:
60 dkg sertéskaraj
10 dkg juhtúró
8-10 dkg csemege uborka
2-3 ger. fokhagyma
fűszerpaprika
őrölt kömény
bors, só 
(rizs, petrezselyem zöldje; a panírozáshoz liszt, tojás, zsemlemorzsa)
A sertéskarajt felszeleteljük, fűszerpaprikával, őrölt köménnyel és borssal, rámorzsoljuk  túrót és megszórjuk pici kockára vágott csemege uborkával. Ügyesen felgöngyöljük, a végeinél, kicsi behajtogatjuk, benyomkodjuk, majd s csak) kívülről megsózzuk. A hagyományos módon bepanírozzuk, és gyenge lángon, bő olajban pirosra sütjük; a roládok forgatásáig, célszerű fedő alatt sütni, hogy biztosan át süljenek.
A rizst a hagyományos módon készítjük el, azzal a turpissággal, hogy pároláskor 2-3 gerezd, kis kockákra, fokhagymát adunk hozzá, és tálalás előtt egy jó adag petrezselyemzöldet kavarunk bele.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése